top of page

【聖誕月】2021年最後一個盛大節日!趕快換上充滿聖誕特色的甲款 | 雪人、聖誕樹、薑餅人、小鹿、花圈、雪花

眨眼又到了令人萬分期待的聖誕節!除了準備各種聖誕裝飾之外,當然少不了為十指換上一套節日甲款。我們為大家準備了多款聖誕主題美甲,包括搶眼的紅綠配色、低調典雅的雪花圖案,以及一眾可愛的聖誕角色,快快選定屬於您的聖誕甲款吧!


冷色調嘅海藍色加上水彩暈染效果,就好似係十指上營造出一片無限星空咁。



聖誕節有咁多可愛元素,一於全部放晒上指甲喇!可愛度滿分~



今個冬季必試嘅棋盤風~大膽咁用上紅灰配色,配搭鮮明,盡顯型格個性~

📍美孚店作品



平時穿著低調,要點先可以配襯出聖誕氣氛?就係將聖誕節放上指甲喇!



粉紅色比起鮮豔嘅紅色更溫柔可愛,唔想太搶眼嘅話,呢款就最適合您喇!



歡迎立即預約 Nail Bar 專業美甲服務及追蹤我們的 InstagramFacebook 專頁,觀看更多 Nail Bar 的精選甲款!

101 次查看0 則留言
bottom of page